Aaltje Vincent

Binnen het loopbaanvak ligt Aaltje’s uitgesproken passie in het begeleiden en trainen van mensen die, nadat ze weten wat ze zoeken, dit nieuwe werk willen vinden.

Daarin heeft zij in ruim 20 jaar een geheel eigen-wijze van begeleiding ontwikkeld: de Jobmarketing, een effectieve en creatieve wijze van arbeidsmarktbenadering. Een werkwijze die zij toepast in individuele- en groepsoutplacement, met name voor hen die 10, 20 of 30 jaar niet hebben gesolliciteerd.In 2007 verscheen van haar: “Jobmarketing, Werk vinden, zo pak je het aan” (UnieboekSpectrum 2007-2013 15e druk).

Boek Jobmarketing

voorkant-jobmarketing-201U kunt natuurlijk hopen dat uw droombaan ooit een keer voorbij komt. Maar u kunt ook het heft in eigen hand nemen en gaan ‘jobmarketen’. Dit concept helpt u als werkzoekende directer en actiever de baan te vinden die bij u past. Als u op deze manier de arbeidsmarkt betreedt, blijkt solliciteren ineens gewoon leuk te zijn!

‘Jobmarketing’ beschrijft een effectieve en creatieve manier om de arbeidsmarkt te benaderen. U inventariseert wat uw unieke eigenschappen zijn en maakt een persoonlijk arbeidsmarktplan. Als u weet wat u wilt en wat u belangrijk vindt in een baan, dan wordt u met dit boek een ster in het vinden er van.

Te bestellen via o.a. Managementboek.nl


twitter_logo bird