Vandaag rolt alweer de derde druk van de drukpersen en dit vult de lege stellingen bij het Centraal Boekhuis opnieuw aan. In deze derde druk zijn een aantal kleine wijzigingen gemaakt. Ten eerste heeft LinkedIn recent veranderen aan de layout van hun website gemaakt door het linkermenu te verwijderen. Daarom zijn in de derde editie 22 nieuwe afbeeldingen met bijbehorende tekstuele wijzigingen gemaakt om verwarring te voorkomen. Daarnaast zijn er de laatste feiten en cijfers vermeld en enkele nieuwe recensies toegevoegd.
Niet veel wijzigingen dus, LinkedIn kent ook geen geschiedenis van grote wijzigingen, maar hierdoor is het boek wel weer geheel actueel. Veel leesplezier en succes met netwerken!
Hallo Jacco en Aaltje,
Fantastisch dat de 3-de druk een feit is.
Prettig ook dat deze is geactualiseerd op die nieuwe lay-out van LinkedIn.
Als het zo door gaat met de ontwikkelingen rondom social media dan kunnen de persen alvast warm gaan draaien voor de 4-de druk.
Groet,
Henk-Jan Grobbe
Hallo Jacco en Aaltje,
Fantastisch dat de 3-de druk een feit is.
Prettig ook dat deze is geactualiseerd op die nieuwe lay-out van LinkedIn.
Als het zo door gaat met de ontwikkelingen rondom social media dan kunnen de persen alvast warm gaan draaien voor de 4-de druk.
Groet,
Henk-Jan Grobbe
Beste Aaltje en Jacco,
Gefeliciteerd met het succes van jullie boek. In mijn werk raad ik het regelmatig aan, ook voor mensen die op zoek zijn naar een praktische handleiding voor LinkedIn.
Hartelijke groet,
Jacqueline van Zuiden
Beste Aaltje en Jacco,
Gefeliciteerd met het succes van jullie boek. In mijn werk raad ik het regelmatig aan, ook voor mensen die op zoek zijn naar een praktische handleiding voor LinkedIn.
Hartelijke groet,
Jacqueline van Zuiden