LinkedIn lanceert een nieuwe startpagina dat, met een nieuw uiterlijk en vernieuwd ontwerp, het makkelijker maakt voor leden om relevante informatie te zoeken en te vinden. De belangrijkste veranderingen zijn:
Een nieuwere, eenvoudiger en meer modern design
De geheel vernieuwde homepage heeft een look en feel die het gemakkelijker moet maken om de informatie te vinden die het meeste belangrijk voor je is. Dit eenvoudiger en schoner ontwerp maakt het makkelijker om op de pagina te navigeren, scannen en snel de updates te vinden die je zoekt – of dat nu een nieuwsartikel van je baas is die deze onlangs heeft gedeeld of wie net in een nieuwe baan is begonnen.
De meest relevante updates verschijnen nu bovenaan je ‘newsfeed’
De belangrijkste netwerk-updates en artikelen staan vanaf nu bovenaan. Dit maakt het snel en gemakkelijk om op de hoogte blijven van wat echt belangrijk is, zoals trending topics, nieuws, en professionele updates op basis van wat je connecties en vakgenoten lezen, delen en bespreken. Dit betekent dat je minder tijd hoeft te besteden aan het zoeken naar nieuwe relevante informatie.
De ‘update-stream’ is vernieuwd met rijkere visuals
Rijkere visuals moeten het tevens gemakkelijker maken om updates te scannen en te bekijken. Daarnaast kunnen gebruikers nu eenvoudiger op commentaren reageren of deze delen.
Deze onlangs vernieuwde homepage wordt nu uitgerold naar alle leden in de komende weken.